یک فروشگاه اینترنتی عالی، یک فروش عالی

با توجه به فراهم شدن بستر خرید اینترنتی و افزایش تمایل مشتریان به این سبک از سفارش، حضور پر رنگ فروشندگان کالا در محیط مجازی به امری قابل توجه تبدیل شده است. عوامل زیادی وجود دارد که باعث میشود یک سایت فروشگاهی را “خوب” قلمداد کنیم. طراحی یک فروشگاه آنلاین باید به گونه ای باشد که حس امنیت در خرید و اعتماد را به کاربر القا کرده و او را به مشتری دائمی تبدیل کند. همیشه اولین مراجعه مشتری به فروشگاه و هچنین نحوه استقبال فروشنده، نقشی مهم در تصمیم گیری وی برای خرید دارد؛ این نکته در مورد یک فروشگاه آنلاین نیز صادق است. سایتی که بر مبنای اصول روانشناسی خرید، عناصر بصری مناسب و استراتژی دقیق فروش طراحی شده باشد، به عنوان یک فروشنده آنلاین حرفه ای و آگاه برای شما عمل میکند.

با افزایش وب سایت های فروشگاهی و همچنین افزایش تمایل مشتریان به این سبک سفارش، وب سایت فروشگاهی و تاثیر آن در فروش محصولات و شناخته شدن برند، انکار ناپذیر می باشد. طراحی سایت فروشگاه اینترنتی باید به نحوی باشد که حس اعتماد و امنیت در خرید را به کاربر القا نموده و او را تبدیل به مشتری دائمی نماید.
نحوه ی برخورد با مشتریان به خصوص در اولین مراجعه، تاثیر بسیار زیادی در جذب آنها خواهد داشت. این امر در فروشگاه آنلاین هم صدق می کند. طراحی سایت باید بر اساس عناصر بصری مناسب، اصول روان شناسی خرید، استراتژی فروش مناسب انجام شود. چنین طراحی سایت حرفه ای نمی تواند تاثیر مثبتی در جهت جذب مشتریان فروشگاه آنلاین شما خواهد داشت.

همین حالا شعبه آنلاین فروشگاه خود را راه اندازی کنید !

طراحی سایت فروشگاهی همانند ایجاد یک شعبه جدید از فروشگاه شماست . با این تفاوت که این شعبه برای هر شخصی در هر زمان و هر مکانی قابل دسترس میباشد. نکته ی بسیار مهم پس ازراه اندازی و طراحی سایت فروشگاهی، بهینه سازی و ارتقا آن در نتایج گوگل است.

سایت فروشگاهی موفق

قبل از طراحی سایت فروشگاه اینترنتی باید خودتان را به جای مشتریان خود قرار داده و انتظارات احتمالی آنها را حدس بزنید.و سعی کنید که تمامی انتظارات را برآورده سازید. از مهمترین ویژگی های یک سایت فروشگاهی موفق: سرعت بالا لود شدن سایت، توضیخات کافی و مناسب برای محصولات، سادگی استفاده از سایت، مشاوره و گفت و گو آنلاین با فروشندگان سایت، پیشنهاد های تخفیفی و … می باشد.

طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی امروزه یکی از بهترین اقدامات برای گسترش و توسعه کسب و کار شما می باشد. مهم نیست که شما یک شرکت یا سازمان بزرگ را اداره می کنید یا یک شرکت کوچک و یا اینکه به تنهایی کار می کنید. شما با راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی می توانید فعالیت خود را بدون هیچ حد و مرزی گسترش دهید.

موفقیت های وینت در طراحی وب

ما مفتخریم که با طراحی وب سایت های خلاقانه و متفاوت در سالهای گذشته در جشنواره وب ایران همواره حضور یافتیم و برای تکرار این افتخار و کسب عناوین درخشان تر منتظر همراهی شما عزیزان هستیم.

همین حالا شعبه آنلاین فروشگاه خود را راه اندازی کنید !

طراحی سایت فروشگاهی همانند ایجاد یک شعبه جدید از فروشگاه شماست . با این تفاوت که این شعبه برای هر شخصی در هر زمان و هر مکانی قابل دسترس میباشد. نکته ی بسیار مهم پس ازراه اندازی و طراحی سایت فروشگاهی، بهینه سازی و ارتقا آن در نتایج گوگل است.

رمز موفقیت در طراحی سایت فروشگاهی

مسلما زمانی که فروشگاه اینترنتی شما راه اندازی شد، کسی جز مشتریان قبلی شما از آن با خبر نخواهد شد، شما با حضور در صدر نتایج گوگل فروشگاه اینترنتی خود را به کاربران جدید معرفی کرده و مشتریان جدید جذب می کنید. حالا فروشگاه اینترنتی شما به یک شعبه در شلوغ ترین نقطه ی شهر تبدیل خواهد شد. گوگل دقیقا همان جایی است که روزانه میلیون ها کاربر نیازهای خود را در آن جستجو می کنند و اگر شما در میان نتایج جستجو حضور ندارید مطمئن باشید که رقیبان شما از این بابت سود بسیاری خواهند برد.

اعتماد کاربران به فروشگاه های اینترنتی

اعتماد کاربران در ابتدا به این نوع وب سایت ها به ویژه در ایران بسیار پایین بود ولی امروزه افرادی زیادی خرید از طریق اینترنت و مبادله های غیر حضوری را تجربه کرده اند و وب سایت هایی موفق با در آمدهای فوق العاده اطمینان مردم را نسبت به مبادله های اینترنتی جلب کرده اند.

همچنین ستاد ساماندهی کسب و کارهای اینترنتی اخذ نماد اعتماد الکترونیکی ( ای نماد ) را برای وب سایت های دارای درگاه پرداخت الزامی نموده و بدین ترتیب مشخصات تماس و آدرس مالک وب سایت ها برای کاربران تائید شده و قابل اطمینان است.

امکانات رایج  در سایت فروشگاهی :

  • قابلیت ثبت و ویرایش مطلب و محصول به صورت نامحدود
  • قابلیت دسته بندی مطالب و محصولات (‌ امکان ثبت دسته و زیر دسته به صورت نامحدود )
  • قابلیت ثبت نام کاربران طراحی سایت فروشگاهی
  • سیستم سبد خرید
  • قابلیت اتصال به درگاه بانکی (‌انتخاب روش پرداخت و اتصال به چندین درگاه پرداخت‌)
  • قابلیت ایجاد کد تخفیف (‌قابلیت تعریف کد تخیف برای کاربران خاص ،‌یا تعریف تخفیف برای محصولی خاص در زمان مشخص‌)
  • طراحی نسخه ریسپانسیو (‌ قابلیت نمایش در تبلت و موبایل )‌
  •  قابلیت پخش ویدئو،‌فایل ها صوتی و تصاویر در مطالب و محصولات
  •  قابلیت ثبت نظر و پاسخ به نظرات (‌بخش مدیرت نظرات)
  •  قابلیت ارسال نوتیفیکیشن به دسکتاپ و موبایل
  • قابلیت چت آنلاین (‌امکان ارسال و دریافت فایل ،‌ قابلیت دریافت شماره تماس یا ایمیل کاربر به صورت خودکار )
  • و سایر امکاناتی که مد نظر کارفرما باشد…